Кітай уводзіць віртуальную каменданцкую гадзіну для падлеткаў-геймераў

Урад Кітая абвясціў, што ўводзіць абмежаванні на колькасць часу, які падлеткі могуць праводзіць за кампутарнымі гульнямі.

china_10.jpg

Для непаўналетніх ўводзіцца практычна каменданцкая гадзіна. Усім, хто маладзейшы за 18 гадоў, будзе забаронена гуляць у кампутарныя гульні паміж дзесяццю вечара і васьмю раніцы. Акрамя таго, яны змогуць гэта рабіць толькі паўтары гадзіны ў суткі ў будні і не больш за тры гадзіны на дзень у выходныя.
Улады Кітая змагаюцца з залежнасцю ад відэагульняў, распаўсюджанай сярод значнай часткі насельніцтва, асабліва падлеткаў. Улады лічаць, што гульні дрэнна ўплываюць на здароўе непаўналетніх.
Уведзеныя і іншыя абмежаванні. Геймеры ва ўзросце ад васьмі да 16 гадоў могуць марнаваць на падобныя гульні не больш за 200 юаняў у месяц (29 даляраў). Тыя, каму ад 16 да 18, могуць марнаваць удвая больш — 400 юаняў.
Кітай — другі па велічыні рынак для відэагульняў пасля ЗША.

Чым занепакоеныя ўлады?

Урад Кітая не раз крытыкаваў індустрыю відэагульняў, паколькі, на думку ўладаў, падобныя гульні шкодныя для арганізма, які расце.
У 2018 годзе Пекін абвясціў аб стварэнні новай пасады рэгулятара відэагульняў, паколькі многія асцерагаліся, што ў дзяцей развіваецца блізарукасць. Улады вырашылі абмежаваць колькасць новых гульняў, якім было дазволена выходзіць на рынак, а таксама абмежаваць час, які гульцы могуць праводзіць перад экранам.
У тым жа годзе ў Кітаі было часова забаронена выпускаць новыя відэагульні. Забарона цягнулася дзевяць месяцаў і нанесла істотны ўрон гэтаму сектару эканомікі.
Некаторыя кампаніі адрэагавалі маментальна.
Tencent, найбуйнейшая ў свеце кампанія, што вырабляе кампутарныя гульні, адразу ж забараніла карыстальнікам маладзей 12 гадоў гуляць больш за гадзіну ў суткі. Падлеткам ад 12 да 18 гадоў дазваляецца гуляць дзве гадзіны на дзень. Кампанія таксама патрабуе ад карыстальнікаў пры рэгістрацыі ўказваць свой узрост, і гэтыя дадзеныя параўноўваюцца з даступнай інфармацыяй з дзяржаўных крыніц.
Аднак сістэма пацверджання ўзросту часам не спрацоўвае. Цяпер урад распрацоўвае адзіную сістэму.

Ці шкодныя відэагульні?

У 2018 годзе Сусветная арганізацыя аховы здароўя (СААЗ) упершыню назвала празмерную прыхільнасць да відэагульняў псіхічным засмучэннем.
Асацыяцыя псіхіятраў Амерыкі так не лічыць і заяўляе, што гэтае пытанне варта больш старанна вывучыць.
Паводле BBC